Funny thing :)


theres nothing funny actually,i just wanna explode :P haha
tadelah,aku juz nak bgtau isi hati aku,ape perasaan bile kau punye best friend la jugak kutuk kau belakang then jaje cerite kat orang.
okay! f**k off gurl.im not gonna simply forget n fprgive u at this moment.
mungkin dengan die,dy bole maafkan kau.cz dy bukan kawan kau dari sekolah.aku yang kawan kau dari sekolah ni,kau dah kutuk2 belakang then nak say : OWWW! IM SORRY FOR EVERYTHING,
senang gile.

every single kenangan dengankau aku tak penah lupe,silap aku yang kite jadi jauh n kau start menjaje cite is coz aku berkawan ngn org yang kau tak suke.tu je?? hahaha nonsense,and ur forgiveness takes me time.

yeah,aku jarang tak bertegur sape dgn org.but when i decided to throw u out of my entire life,i do mean OUT , and u too man.arg,macam tulis dalam diaria an? ahaha what eva !

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.