Guilty Pleasures


Ookaay,im sure korang mesti ta penah tgk title blog macam stress giler cmni an? hahaha :P

actually its a title of a novel by Tasmina Perry :)


aku baru pow mummy blikan aku semalam,hahahha yela dok umah pun taw nak watpe an.so reading novels used to be my hobby,so im trying to apply it back in my life,macam yang ak cakap pade update lepas,i wanna bring the old good me :)


haha,baru start bace but da sampai chapter 3 dah kot :) yeah i like it coz its fulls of passion in ambitions lah :) get it if u want, i beli baru RM 35.90 je kat populr semalam,pegi mek eppy,my brother from schoool ( dy i kanak2 istimewa,skola sampi kol 11 je ) :)


later im gonna tell stories but him yeah! =) sekarang cannot cz im ona continue reading my new book HAHAHAH poyo giler! :) no lah cz sekarang ni aku une laptop pakmat tade gamba.faham?okay c ya stalkers :)

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.