vampire diaries =)





okay i know baru 3 hours from my last entry an,tapi i just cant wait to wrote down this :P
have u watches vampire diaries? wahahahah best doh!
yela at 1st aku ta tengok pun cite ni,but then mr.engineer datang rumah bagi i cite ni theh simply boooom! im addicted :P hahahah

okay senanye aku nak cakap yang aku addicted sampai im gonna tempah vervein necklace yang stefan bgkat elena uh aku nak gak! :P so tadi ni aku baru print gambar yang aku download and im gonna tempah it fast! awwwwa! cant wait hoh! ehhe

act dalam cite ni aku paling suke character kathrine cz dy nampak sexy man! awwww, and of course my husband,damon salvatore :P hahahah thats all of it,aku juz nak bagitau yang im gonna make one vervain necklace for me peeps!

muahahahha :)

2 comments:

copyright by Emmy Natiella Ahmad.