.: SOS ! someone help me! :.


aaaaah =( sorrylah. aku ter emo sket ne.
bukan apeeee,aku nak thet red leather jacket!aduh pikir2 dapat gaji nak beli,tapi mummy plak tak bagi ="( die kate membazir..
tapi aku nak jugak laaa,smart gile owh jacket nie.aku nak,aku nak,aku nak.
FYI,aku mmg suke pakai jacket,sebab aku seorang yang tersangatla selalu keluar malam :P
naughty huh? hahaah ala,kua lepak2 je pun,minum2,borak2,then balik la.

tapi yang penting skali,topik kite pada hari ini adalah : I WANT THAT RED LEATHER JACKET.

ade sesape tau tak mane yang nak dapat murah? =( aku nak,aku nak aku nak,
if dalam internet on ebay ade tapi aku tanak yg 2nd hand.bauuuaaaaa :P

hahahahahahaa, pakai red leather jacket ni mesti hott!ehe poyo an? aaah peduli ape aku,duit aku,jaket aku,nak jugak!

aku nak jadi pmpuan 1st yang pakai kat muo ni cz tade pun nampak ade org pakai lagi :P so i want it thoD! HELP MEE!

1 comment:

copyright by Emmy Natiella Ahmad.