.: BILA BERSELISIH FAHAM :.


okay SELISIH FAHAM, semua orang pun pasti la penah alami benda ni kan
bukan susah,selalu je terjadi.even aku sendiri banyak kali terjadi setelah 20 tahun hidup ni (mak aiih! da tue =( ) cam bodo sebenanye rase berselisih faham nie.
tapi da lumrah hidup kan :) deal with it.

golongan dalam hidup aku :

Friends : haaaa.golongan ni tayah cakap la,banyak kali jugak aku selisih faham.kafang2 kite ni ketepikan membe utk ape yang kite rase baik.ttapi kadang2 org ni manela tau hati kite.muke ketat,tapi dalam hati ade taman :P ehehehe (ppajashabsvdhghdbdh-kene maki) memeb2 ni susah nak jage hati,kadang2 bile hati kite yang terguris pun,bukan dyorg perasan kan,so jgn la jadi hati tisu sgt,rasenye tak perlu kot.

Parents : hmmm,ade jugak berselisih faham :P tapi tu lah! masin sikit.org kalau ta kenal aku betul2 sure ingt aku nie happy go lucky,tanpe sebarang masalah :)
tapi yang betul2 kenal akan tahu la :)
buakn aku tanak share,tapi kan,i choose people to share :) ehehe

special BF and GF : golongan ni paling senang kite berselisih faham kot zaman2 remaja ni.as for me, aku akantahan je,sampai la da tahan sanagt baru aku fire.paling hebat aku bleh tahan pun sampai aku menangis la :)
penah u gurls sayang kat gf org?
haaahahaha aku sgt penah,yang pelik aku sangat tahan dan aku biar je.then da ta tahan aku ta fire pun,aku terus bla,fire pun sikit-sikit jla,tade la maik2 an :)
kalau membe pmpuan pulak,if aku ta suke aku diam jelaaaaa,,,tahan :)

konklusinye : sabar sebahagian dari iman :)


too often we dont realise what we have until it is gone,
too often were too stubborn to say " im sorry "
too often it seems that we hurt the one close to our heart,
and we make the foolish things tear us apart.

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.