PENGAKUAN : saya penculik :P


ehehe tajuk nak macam gempak an.sebenarnye aku culik baby uncle aku,sebab pagi2 aku bgn tgk mak dy pakaikan baju aaaaaissssh! selekeh.
tade mood lak aku nak main2 ngn baby ni owh.sebab tak wangi (aku mmg cerewet sket,maafla) :P

so aku pun jalankan aktiviti mengeeledah baju dan merembat ape yang patut.
bersama zarith sofia :P hahaha bedak aku kasi tuang kat badan baby bia wangi ( lupakan yang lain: DAIA) :P

then aku bawak lari anak dy,bawak masuk bilik yang bera-aircond :P hahaha sedaplah budak nie bergelakketawe dalam bilik aku ni :P (padalhal pecah masuk bilik mummy ) HAHAHA

then aku pun on9 sambil menjalankan program : mari bergambar bersama adik2 dgn webcam anda ( sumber terpantas) :p
yelaaaa..aku tde camera power2 an :P hehehehehe asal bole jela pakai wc :)

p/s : mr engineer cakap aku caring,tapi sebenanye aku ta suke budak bau tidak wangi :P hehe

okay,thats aaaaal! comel kan sepupu2 aku! macam aku :)

2 comments:

copyright by Emmy Natiella Ahmad.