Blurbs: luahan hati campur-campur

Hye people, this time i takleh nak update apa pesanan yang what my guy gives to me, maybe next time.
This time i wanted to share on what a women feels, when a men is overreacting.

okay, seorang perempuan memang nak seorang lelaki yang ambil berat.Texting all the time,asking hows ur day,what do you do today, its sweet.
But sometimes when u are overeacting, it becomes annoying.

I admit bukan i dengan my boyfriend bahagia happy and romantik sentiasa, hey but who cares, its my relationship, not yours.
lagipun adatla, sedangkan lidah lagi tergigit kan.
jangan ingat cikgu je boleh falsafah, Electrical people pun tahu jugak.Its not like we dont learn Bahasa Melayu kan(:
To be proud, 7A's 2B's for SPM not such a superb result but hey what ! im proud of being myself. Wait till i finish up this diploma, and bila aku dah kaya, aku belagak kat muka orang-orang yang belagak sangat ngan aku tu.DO I EVEN CARE?
Memang experience is needed but neither does qualification.Kalau kau setakat belajar SPM satu kredit, kerja tolong mkcik wat kuih,tak payahla nak belagak.Ist not about what u work as, its about your ATTITUDE.kau kerja apa pun kau tetap boleh bejaya kalau attitude kau baik.

If a person with master and another one got title DR/IR.mana yang akan direspect lebih? tapi tetap depend on attitude dia jugak. faham?apa tah topik harini pun aku tak tau.
but i just wanna pur out apa yang aku rasa.
I think i seorang yang get easily annoyed.tahla, memang i senang marah and naik angin.Haruslah im a gemini, ive got various attitude,just deal with it.

And dear BF, terima kasih spend so much time with me, i really love you, Though kita selalu gaduh , and kadag-kadang kalau orang dengar cakap kita kasar, but only we knows, because tu kan relationship kita (:
You sanggip datang jauh2 to spend time with me, watching movies together, makan keropok together, makan ikan bakar. OUHHH ! that kedai sumpah serve best ikan bakar kan nu, dahla murah, :D
and lots suff yang kita buat kan,only bare in our mind.I love you so much.Kuantan-Melaka is not a big deal for u now yeah. I really appriciate :D

all the things we do ! ouh ! and cerita battleship sumpah terbaek ! jangan tak tengok ye people :D
And nu, i love you much , cuba jangan selalu buat i naik angin.hahahha okay.
sayang u sangat,

p/s: Muhammad Akhbar Idris, when time passes by, ur love comes over and over agai, ive fallen into ur arm and my heart sinks into yours.Your eyes is all i need to tell me, how much love we have together.ISY <3




copyright by Emmy Natiella Ahmad.