feeling like shit grr!


okay sangat susah la hidup sekarang mavcm kucar kacir je.
ive set in my mind nk sambung blaja balik,tapi sekarang tahla macam things banyak yang cam tanak bagi aku study je,
main problem is: MONEY

this shit make sme feelin more shit_TER if wujud ayat tu ah kan :P

mummy kate dahla,tayah belajar je,terus keje,tapi masalahnye aku ta jumpe keje yang betul2 lekat dalam ati aku.
kerje cikgu tadika,ye memang gaji sedap la jugak tapi its just not my choice.
haritu aku emn sauk je nak keje ape asal dapat gaji then nak g sambung blajar.
tapi sekarang mummy macam okate tayah sambung blajar and just kerje.
memang bernas sebab aku dok muar bukan gune duit sangat pun an.tapi tu lah! masin sket.
aku ta suke keje tadika,so canne aku nak keje kat situ for the whole of my lifetime?

sumpa feeling ni suck!!
arini pun aku da decide nak berenti keje tadika,then dok kat elephant bean ni,melayari internet,dan mengambil kesempatan melepas geram di dalam blog! HHHUUUUUUH!

i really need strength owh nowdays.HMPH! sumpah stress! can someone help me find a real job thet touches my heart? aku pun tade mud dengan sume ni.

EMMY! GET A LIFE WILL YA?! ='(

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.