.:When it comes to DREAM:.

hye everybody :)
kali ni aku nak cite pasal impian aku yg aku paling nak tertunai.ehehe!biasela aku kan perempuan ,sape yg tade dream kan? i would like to quote "eveyday life where got love,bring us to one other world,FAIRY TALE" which yg perlu end well dengan happy ending la kan.but who knows?semunanya terletak pade tanganNYA kan =)

but,but,but, aha bukan pasal love pun yg aku nak cite ni.ohohoh boringlah if nak cite pasal love :P cz they sometimes "easy come,easy go" (black,black,black and blue) ahahaha :P well,this is all about THE G CAFE
mesti korang ta penah dengar kan pasal cafe ni? muahahaha memangla,cz cafe ni ta wujud lagi :P ahaha aku yg nak wat nanti.this is my dream cafe man! G stands for GORGEOUS, ahaha aku pun ta taw why,tapi aku sgt suke word gorgeous tu :)

okay,cafe tu nanti mestila aku nak wat kat my hometown,MUAR tercinta.yela cz kat muar ni bukan banyak st pun tempat hangout yg best2 kan? lagi2 bile nak cari yg 24 hours,hmph! hampeh,yg ade cume mamak tu jela satu ygkat stadium tu.so,aku nak bukan cafe ni 24 hours,barulah hott!and the location must be dekat2 ngan bandar ke kan,barulah senag orang datang hangout,lepak2.


i want the wall paint pink,purple.ahaha my fav colour lah tetibe sekarang ni.sumpa colour perempuan giler an? tapi what the H*ll sukatilah,da name pun gorgeous cafe :P
then aku nak dy ade 2 part,kat dalam ade aircond,meje dy sume warne putih.nice owh :)
and i wanna add up pool table kat dalam tu,sambil lepak2 bole la main pool kan? style owh.. yela kat muar ni mane la nak cari tempat camtu,paling hebat pun elephant bean cafe tu.sebab : ade wifi :) haha tu jea an? [sampai ade yg tulis statsu fb : NAME SEBENAR :is at elephant bean]tah pape,i was like perlu ke tu? ahaha
ok then kat luar pun ade,seelok-eloknye aku nak dapat kedai yg port dy kat corner la an,cantik.then aku nak meja kat luar made of wood macam biase jela an,tepi2 corner aku nak letak pokok besar yg shady supeye ta panas,pokok buluh pun nice owh.then bole lepak cam santai kat luar an :)

menu yang aku nak prepare lak,pastinye dari air tangan mummylah! kan aku da cakap mummy pandai masak,so who need a chef whn i got my mum? :) and dont worry,aku ta letak harge mhal2 la.sebab t kat muo ni tade org nak datang lak an? aku pun paham.sebab aku kan kaki lepak gak an :P ahahaha

last but not least,aku nak malam2 mesti ade shisha,kalau dapat tarik abg shisha pesta ni way cawangan tempat aku pun baek bhai ! hahaha ade shisha budak2konfirm datang lepak pun yelah! and ade wifi somemore.alah baru bape sen je an :P (nada aku cam anak datok lak an)

MODAL : ha ni yang paling penting utk memulakan perniagaan,modal utama datang dari EPF pakmat,aku da hint2 kan kat dy dah! hahaahha
then ala,kan sekarang bole wat pinjaman,mara pun menggalakkan perniagaan kan?ehehhee poyo tetibe ayat.


ah,nanti datanglah beramai2 yea :) pasti haveout punye,kire ni aku nak upgrade WARONG PAKMAT yg dulu2 la ni,ehe,palin penting,ROTI JALA terbaik :P
oh ye,if korang ade pape lg nk aku add kat my G CAFE ni bgla idea :P (bajet cam nak bukan minggu depan jea an)
insyaallah,tapi ni sume akan aku realisasikan bile aku da habis belajar,jadi doakan yea :)








0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.