.: I WANT MY MONEY back :.


argh.... today hari yang sangat-sangat membosankan and ta ceria langsung. ta tau nak watpe.ok,da bangun pagi.then taley tido balik.plus,duit tade.nak kua pun ta taw la nak p ane an.
tunggu gaji,gaji,oooohhh! gaji.ta masuk-masuk lagi.duit da kering kontang dalam wallet! ouch!

bangun macam biase,rumah tade orang.aish..macam menyesal jugak berenti keje aritu :( bosan tade wat ape nak wat kat umah.. bile nak masuk UTEM nieh! :( call please! :(

pikir punye pikir punye pikir,aku pun msg bos aku
"MR.LEE...I DAH BOLEH AMBIL GAJI I TAK?"

office pun call.emmy u kene pg pejabat EPF dulu,hidupkan ur EPF num.adoooooooiiii..aku manela tau sume tue...kene pegi pejabatla ape la...cam bangang ah! patut dy la yang buat untuk aku dulu :(ta pasal2 akukene menipu yang aku tade kat muo.ingat dapatla aku suro mummy aku pegi amek duit gaji.hmmmm :( TAK DAPAT JUGAK!

tepaksela aku wat2 "LUSA LAH I TRY DATANG AMEK DUIT KAT U"
haaaa..amek kau! menipu lagi kan da susah..padahal sekarang pun kau boleh pg amek kan syaitonnn! :P

aku peduli ape,esok aku nak pegi amek,hahahhahaha buat2 terpakse balik ah kan..wakakak MONEY,MONEY,MONEY. what else that we need? hahaah
hari ini sangat menaykitkan kepala kerana wallet aku betul2 RM0 okay??

PAKMAT ni tah bile nak balik tah aku nak paw dy nieh..haish..i feel like im dying! bosan.sorryla bloggers terpaske membace keluhan hati aku yang tetibe harini nak marah2 pulak kan,wakakaka :) have a nice day

WISH FOR TODAY: i hope that tonight would not be such a bordem! :( and lonely.

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.