Bella Ooh Budu



lunch tyme baybeh! waaa..hari ini sangat membosankan.bile nak malam ni? :( today bangun pagi2 (tade la pagi sangat,pukol 11,haha!) rumah terasa kosong tanpa satu pun penghuni.EPPY pun tade,ku bayangkanlh! da macam aku orang je duduk dalam rumah nie.
tengahari,mummy balik-balik je masuk rumah sambil bergayut di telefon.haih! bole tahan mak aku nieh. sejurus mematikan telefon bimbitnya, mummy cakap


" bersih rumah?kau kemas ke?"
aduh bole tahan menyindir mak ak nie.....
aku jawab : "takdelah jiran sebelah taman kemaskan "
dy jawab." oOOhhh..."
erk! siot an mummy? hahah.mganjing kuat der.


hari ni dalam sejarah: au kemas rumah tanpa disuruh.yela..umah aku tengok da macam kapal karam dah.silap2 karam sigh walia bole datang interview BERSAMAMU.adoi...nasib baiklah ade supergirl : AKU LA :P

tengahari,mmmy masak.yela deal la,da aku kemas umah,mummy masak ler kan..takkan sume nak tale aku je :P ~ padahal mmg mummy masak ari2.

nak dijadikan cite..aritu tyme aku teman PAKMAT pg econsave beli barang dapur.mummy aku paw pakmat sampai RM700 beli barang dpur sahje.kaw tak kaw ah kan! hahaha aku alam diam amek budu.
(ade pulak budu kat econsave tu an)

so,tadi aku bancuh budu dengn cili potong perah sikit asam limau.waaaaahh! naik sampai ujung tekak rse dy owh! makan pulak dengan nasik panas...wahahah sedap sedap! :)


ini semua penangan BFF aku la nie! FATIN NABILA AZMI. kawe anok klate! hahah tapi mmla..aku sekarang da layan doe makan budu...sedap gilo!ari ari dok kat mah sewa pilah tue makan budu,memang melekat jugak la bau budu kat aku nie an hahaha~

sumpa windu kau doe beb! hahaha makan kat umah selaru kadang2 si INTAN nan YANI pun join skali.ADAM BAJAU tayah ckap lar an! hahaha
tapi nak tengok fakhrul sentuh budu?hmm..haram..hahah tade sentuhnye!






hmm..tu jela kot cerite for siang nie! :P keep reding y'all! next tyme aku cerite lak canne aku ngn bella bleh jadi BFF eah.sebab aku d penat jugak jawab soalan nie! hahahahah :)
LOVE Y'ALL.





0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.