UMP such a memories

Assalamualaikum,

now currently i dekat rumah waiting for my internship on August.
So duduk rumah tak buat apa, just part time business kecil kecil and helping mummy with frozen foods.

Soooo YEAY ! dah habis final year. but tu lah, debar juga tunggu result, hopefully semuanya okay.
tak sanggup dah nak blajar in pekan lolz,
so targeting a 3 pointer for my elecronic industry engineering. insyaallah.

ada rezeki sambung, but certainly not in UMP. hikhik

So talking bout UMP,
kat sana memang macam macam pengalaman i ada, dulu memang dah masuk UiTM but this is totally different.
types of friend yang ada kat UMP is totally lain.Mula mula masuk memang asyik bosan dan bosan.
rasa macam tak boleh fit in.
I was like, ape tempat ni penuh dengan islamic all and there. sumpah straightly different from UiTM. jauh beza.

But oleh kerana taknak buat hal berhenti berhenti lagi, so teruskan lah juga. Sebenarnya boleh je adapt dengan sesiapa pun asalkan kita nak cuba.

Actually, saya rasa maybe banyak coursemates yang tak suka saya.actually the boys. sebab memang wa mulut lepas. hahahha.
asyik betah je bila tak setuju.
maybe yang selalu duduk belakang aku je yang tahan dengan perangai aku kot? lolz.

The girls? such a fine coursemates. but semua mostly islamic. but yeah, i can addapt.
Dalam 2 tahun belajar sana, mesti ada selisih faham and what so eva kan.
kadang kadang kita dengar orang cakap hal kita, mesti kita marah. tapi not my type to go serang serang.

tapi update FB yeah, selalu.haha tempat lepas geram. but yeah, takkan semua nak simpan dalam kan. so, just forgive and move on.

To guys yang tak suka saya, saya minta maaf. Because memang akuc am annying sikit, just know hahha.

nasibla khen korang dapat coursemates cam aku.

to girls, thanks sebab selalu teman aku belajar.dan selalu ajar aku apa yang aku tak tahu.
selalu share makanan.
selalu gelak ketawa sama sama.

those are memories that i cant forget.
sincerely love you all.maklumlah tak pandai manja manja between coursemates LOL !

but memang korang bagi banyak sangat memories, and UMP, are the place yang buat i rasa nak berhijab sepenuhnya.
and now, im still trying to be a better muslim. thanks to UMP.

thanks semua, yeah im typing these with tears. hilang macho wa. lol
simpan kenangan kita yang manis manis , yang indah indah sahaja ye !

the girls, fatin,amal,husna,kiera,awin,ummu,arina,ain,nisha,fathen,syira,losh,lee and shea qi. <3 p="">i minta maaf if ada selah apa apa.halalkan ilmu yang korang dah bagi.dan halalkan makann yang aku suka ambil.

all boys.too many.siapa yang saya ada singgung hati dan perasaan anda, saya minta maaf ye.

no pictures, internet gampang.

XOXO !




0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.