Perasaan seorang perempuan terhadap EX-GF BFnya


hey hey hey , assalamualaikum , about 10 days towars raya , and that is not what i wanted to talk about.
berdasarkan tajuk diatas , which i hope y'all clearly understands , cz its in malay okay ! haha

normally seorang perempuan yang in a relationship currently , terutama yang macam baru sebulan dua bulan tiga bulan couple ni an akan ada rasa cam MELUATNYA NGN EXGF KAUUU !!
padahal tak kenal pun , cuma tengok gambar and profile fb je :P
tapi still ada rasa cmtu kkkkk .
okay this is what i wanna share , gurls akan rasa :

  1. hak alah bajet bagus je perempuan neh an. muka bukan camtik mana pun!
  2. alah gedik ah pmpuan neh nak amek gambar gedik gedik gedikkkk ! hahha *padahal tak kenal pun , cuma tgk gamba kat fb je an hahahha
  3. eh jom kita tgk bf baru dia nak tak ? hahha alamaaaakkkkk tak hensem ahh , bf aku lagi hensem okayy
  4. "weh cuba kau tgk pmpuan neh , cantek ak ? " "sape neh ? " "ex gf balak aku aahhhh " membe pon jawab , "aaahh tak cantek lah , kau lagi cantik doeee ! " memangla dia akan cakap camtu , kawan an ? takkan nak kutuk pulakkk duhh !
  5. stalk : alah aku lg loving ah ngn bf aku ! poyo giler pmpuan neeeehhhh ! ei menyampahnya akuu !
okay tahts all , tu lah yang aku rasa gurls akan buat ,
so guys remember : YOUR GF WILL STALK YOUR EX GF .
hahahhahaha its reality and its normal , 
as i said , deal with it ! 
see yaa !

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.