merah mak ngah :P


red jacket,as u all know :)

owh,ni memanglah sling bag idaman! pink dah ade and now,i want red!

SODA nie memanglah terbaik,dulu da dapt vincci punye,tapi dah jahanaaaaam haha :P

okay red dress yang melebih2 ni,tataw nak pakai g ane,tapi still aku nak!

okay dah lame tade pape entry kan? so untok keep in touch ngn uall peeps nie :P i decided to share on my new addiction ms.RED
ahaha nampak nice sume kan? nilah yang akan aku beli bile aku ade duit2 lebih nanti,tapi tu lah,kat muar nie mane lah ade annn haha :P
bestnye kalau dapat bf kaye hohohohohoi bole mintak sume! haha (kalau bakal makmentue bace nie,mampos kene maki, haha! )
okay peeps, soon aku akan cite pasal cerite mat rempat bengong and may 2011 i will update bout the making of TELUR PINDANG :)
maybe ade korang yang ta taw ke kan.so,cya soon bloggers! :)

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.