its gonna be mine ( 1 DAY )


i was like OMG! aku nak gak kerete tu,tolololololnnngla faham :)
macam ayat paez, aku pun terkeluar ayat, kete tu " ba ba ba baek siak! " ahahahaha

okaylah,mesti korang na tau kete ape an,yelaaaa..aku ni bukan lah seorang yang high taste sangat pun,tak macm gurls lain,yang nak kete volksagon yang comel tu kan,ke atau suzuku swift yang kecik tapi hare tanak melambung kaw2 lak an :P hahaha

canni,aku cume nak kete satria lame yang boleh dan dah dimodified tu je,tak mintak lebih pun,alahaaaaaaiii pakmat,tolonglah realisasikan impian saye ni :)
nanti kalau din balik,bolehla aku plak drive dy,myvi putih kasi lek2 kat mah ngn ckg shukor :P
kalau din kat dungun,wan marilah kite bole pegi temonong kat topi jamatan muo tu haaa :P hahaha moto abg kau bleh parking bawah G1 kasi jimat minyak :P muahahaha

owh ya,not to forget all my cousins :P
boleleh LG dalam kete aku nanti ye,tapi make suke korang ta wat sepah muahahahahaha
nanti i pasang speaker baek punye haha then malam bole keluar shisha :P yahoo! sempit pun sempitlaaah :) muahaha XD

tapi tu lah,tah bile laaaa bapak aku nak belikan kete tu :(
wa cakap betul la,kalu wa ni dah keje tetap tade ati nak sambung blaja,memang wa da kasi angkat itu kete doh!
alamak,sebulan baru bape je,duit muke bleh mintak pakmat takpun mummy an :P
kalau bayarbulan2 takkan punye parents aku nak bayarkan ,hmmmm..malangnye aku nak sambung study lagi,which means aku akan dapat beli kereta tu,kalau masih tade org beli lagi,tapi hmmm...bekurunlah nak tunggu :(

tapi takpe,sabarkan separuh dari iman, :P poyo tetibe. hmmm...yang penting,kawan2 yang belajar jauh2 tu,marilah cepat balik,saye dah lame tak melepak diluar ni :)

2 comments:

copyright by Emmy Natiella Ahmad.