WARNING : kwn perempuan sgt menjengkelkan

aha terkejut kan dengan tajuk aku? tapi bukan semua kawan perempuan yea :)
tahla aku memang ta pandai nak make friends dengan ramai gurl la,sume kwn2 yang ade pun darei sekolah je.
yela masalahnye gurls ni suke tengok macam nak cari gado je ngn aku,padahal aku ta pernah kenal dyorang pun
nak senyum lagi la aku fikir 1000 kali.

so i admit : I DONT REALLY GOOD AT MAKING GOOD GIRL FRIENDS.

parents aku pun tau aku ramai kawan guys je,n more,i usually share secrets with guys,cz kalau perampuan ni,bukan aku nak cakap ape la,memang suke bawak mulut.

time rapat : "takpe,aku sayang kau,aku takkan cite kat sape2,i promise kay'

hipocryte tho,perempuan akaan bawak mulut kesane kemari bile kau da ta jadi kawan die.thas why aku ta suke bercerite ngn perempuan.biarla! its me.
then bile dengar cite burok dari orang lain,macam takde pendirian tanak kawan dah,i mean cmo on lah! kau tak kenal kawan kau sendiri ke? thats girl. susah.thats why aku prefer utk share n lepak ngn guys cz dyorang ta mengumpat n selalu wat lawak ta kering gusi aha :)

lagi satu,memang aku selalu kene " yang mane?yang sombong tu eh? "
cakap aku sombong padahal diri sendiri tengok aku cam da jadi musuh 16 tahun an.

im not good at making friends,sorry gurls :) kalau orang te tegur aku,memang la aku ta taw nak borak ape,tapi at least i can smile :)

so,kepade those gurls,yg da jadi my friends je yg tau aku ni canne,ta sombong mane pun kan? :)
love you gurls n guys : my friends :)

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.