Kalaulah .....!

kalaulah,
aku tau aku akan jadi gemuk,aku tak makan mee bandung muo dari kecik. :P

kalaulah,
aku tau sekolah tu best dulu,
aku tak ponteng kelas pegi main sahibba kat balai bacaan.

kalaulah,
aku tau sekarang ni kaki berat sgt nak pg surau,
aku tak ponteng surau dulu time kat maktab :P

kalaulah,
aku tau susahnye kerje dari belajar,
aku belajar betul2 sem 2 kat UiTm aritu =(

kalaulah,
aku tau duit sgt penting bile da besar ni,
aku tak membazir beli jajan mami dulu2.

kalaulah,
aku tau jatuh moto boleh rosakkan kaki aku( turun harge)
aku tak bawak moto laju2.

kalaulah,
aku tau hidup aku akan jadi macamni dulu,
aku ubah semuannye kepade yg lebih baik.

kalaulah,
aku ikut cakap mak aku dulu2,
takdenye aku ade bekas jahit kat lutut neh!

kalaulah..
kalaulah..
kalaulah..
tuhan tak bagi aku lame kat muka bumi ni,
takkan ade pengalaman aku sume ni =)

so,no need KALAU word. cz everything happen is fate,forgive,foget,LIVE :)

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.