.: ill do anything for YOU :.


wohoo! ayat cam untuk bf kan :)
hahah nonononono no BF at all,aish,malangnye aku ni,tah sape la yang nak jadi bf kan :P

yela,ta hot,aish kalau hott,pufff! aku kumpul BF ,tangkap gambar,buat satu galeri room kat dalam mah pakmat nie :P ahahaha

takla,ni nak cakap pasal my beloved mummy :)
okay ill do anything for her okay,anything!
WARNING : sape sentuh je my mummy,hurt her feelings,they are going to go through me Huh :)

okay,cerite dy camni la sebenanyeeee...
aku kan kerje cikgu tadika kan,this tadika got taska leee.. so i work from 8am-6pm.
tapi makn lame keje,makin dah biase n happy owh :)
ade dapat sorang budak dah,
TAN WIL SON budak ni,masyaaalah nakal gile owh,mule2 aku marah2 dy je,lame2 aku jadi suke kat dy au,hahaha

aku ajar dy jugak " sayang teacher emmy!" ngehehe die ikot owh :P
so,cikgu2 lain sume cakp,owh,anak emmy ni :) ehehehe
ta kawen lagi da dapat anak :)

eh sebenanye aku nak cakap yang balik dari keje je aku terus tolong mummy buat karipap :)
then aku nak sambung blaja,sume cz of my mummy. :)
and aku duduk keje kat muar ni pun sebab ade mummy if not,aku da bla keje KL da,faham ta? :)

tu jela yg aku nak ccakap sebenanye,,that ILY MUMMY :)

0 Thoughtfull visitors:

Post a Comment

copyright by Emmy Natiella Ahmad.